Wat is het instemmingsrecht?


Bekijk het filmpje.

Hoe geeft de raad advies?


Bekijk het filmpje.

Ongevraagd advies geven


Bekijk het filmpje.

Een werkplan maken


Bekijk het filmpje.

Goed samenwerken in de raad


Bekijk het filmpje.

Ondersteuning van de raad


Bekijk het filmpje.

Samenwerken met de manager


Bekijk het filmpje.

Kwaliteit van bestaan: wat betekent dat?


Bekijk het filmpje.